وحید فتاحی
به گزارش نظرپرس، در مورد ترامپ و سیاسهای کلی آمریکا اول و اخرش یا باید با عزت بجنگیم یا خفت تسلیم را بپذیریم، ایران و ایرانی هم که اهل باج دادن نیست.
اینهمه شهید دادیم که باج ندهیم ، به نظر من دنیا صبر میکند تا زمانی که نقطه ضعفی از ما بیاید و آنوقت حمله خواهد کرد.
و تا زمانی که در تسلیحات مدرن و بازدارنده خودکفا باشیم نمیتوانند با ما وارد جنگ شوند چون هزینه و خسارت برای انها بسیار زیاد خواهد بود.
امروز ما فهمیدیم که بر خلاف نظر بسیاری از کارشناسان، دشمن اصلا ضعیف نیست و چه بسا در بسیاری از مواد اطلاعاتی و تکنولوژیک به خاطر صنعت و یکپارچگی علمشان، بسیار از ما قدرتمند تر است و این باور موجب شده که دقیقتر باشیم و ضعفها را باور کنیم.
جنگ 12 روزه ضعف راداری و کشف و شناسایی هدف برای ما مشهود بود و امروز توانستیم بسیاری از ان ضعفها را بخاطر خرید تکنولوژی کشف راداری پنهان کار از چین جبران کنیم ، دیگر دشمن در آسمان مانند گذشته برایمان نامرئی نخواهد بود و این را انها بهتر از ما میدانند.
پاسخ و تاثیر گزاری موشکهای ما را هم دیده اند و کمی زمان میبرد تا باور کنند ایران لیبی یا سوریه نیست و باید به قدرت ایران احترام بگذارند.
تا کنون اصلی ترین مشکل مملکت ما تفرقه و هماهنگ نبودن مسئولان و جناحهای سیاسی ما است. معتقدم ایران دیگر غافلگیر نخواهد شد و هزینه هر گونه حمله به ایران برای کشور متخاصم بسیار خواهد بود.
وظیفه رسانه ها فقط باید ایجاد همدلی و اتحاد باشد و با بهانه حزب و جناح و هر عنوان دیگری که بخواهند مردم را دودسته کنند خیانت نابخشودنی خواهد بود.