ایران چه چیزهایی از دفاع مشروع در برابر اسرائیل به دست آورد؟
به گزارش نظرپرس به نقل از اسپوتنیک، همه محافل سیاسی و تحلیلگران خبره متفق القول بودند که هدف اسرائیل از حمله به کنسولگری ایران این بود که پای ایالات متحده و ایران و دیگر کشورها را به جنگ باز کند و...
حال که اسرائیل ما را وادار به حمله موشکی نمود آیا بهتر نبود ضربات کاری تر به اسرائیل وارد کنیم تا حمله وی به مردم فلسطین موقتا یا دائمی متوقف گردد.مگر دفاع از جان و مال و ناموس مسلمین واجب نیست؟ نباید این موقعیت را از دست می دادیم
سلام و وقت بخیر. تشکر بابت اینکه با ارسال نظرات خوب و کارگشای خود، نظرپرس را بهره مند می فرمایید. به زودی مقاله ای با عنوان “نقش شاهزادگان دلیر پارسی در آسمان اسطوره های خیالی صهیون” در خروجی نظرپرس قرار می گیرد که به همین موضوع خواهد پرداخت.